SexiFlexi - bielizna erotycznaSexiFlexi - bielizna na każdą okazję

  • o nas
  • regulamin
  • wysyłka
  • pomoc
  • kontakt
  • Szybki kontakt

    tel.: 602 514 647
           34 324-83-94
    gg: 6586982
    sklep@sexiflexi.com.pl

    Twój koszyk

    Ilość: 0 szt.
    Wartość: 0 PLN

    pokaż

    Jestes w: Regulamin sklepu

    1. SKLEP SEXIFLEXI

    SEXIFLEXI prowadzi sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową markowej bielizny oraz szeroko rozumianej odzieży nocnej takich producentów jak: PIGEON, LIVIA CORSETTI, LUPOLINE, EWA BIEŃ, KONRAD, MUZZY itp.


    2. WŁAŚCICIEL SKLEPU INTERNETOWEGO

    Sklep internetowy www.sexiflexi.com.pl jest prowadzony przez firmę CDR s.c., NIP 949-18-27-741, z siedzibą w Częstochowie, przy al. N.M.P. 1;

    Wpisy do ewidencji działalności gospodarczej:

    RM.II.64122-64685/10; RM.II.64122-71572/10

     

    Konto firmowe:
    Nazwa: KREDYT BANK S.A. Oddział Częstochowa
    Numer konta: 66 1500 1399 1213 9003 6652 0000

     

    3. CENY TOWARÓW

    Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena każdego dostępnego w sklepie towaru jest wiążąca w momencie złożenia zamówienia. CDR s.c. zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania konkursów, akcji promocyjnych itp.


    4. ZAMAWIANIE TOWARU

    Zamówienia towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie wskazanych formularzy swoimi danymi oraz zatwierdzeniem zamówienia.
    Zamówienia można również składać przez E-mail na adres:sklep@sexiflexi.com.pl (7 dni w tygodniu / 24 h na dobę) oraz telefonicznie tel./fax 034 324-83-94 (pon.-piąt. w godz. 8:30-18:00), a także tel kom. 0604 265 962, 0602 514 647.
    Liczba zamawianych produktów nie jest ograniczona.
    Nazwy producentów i marek należą do ich właścicieli i prezentowane są w sklepie wyłącznie w celach informacyjnych.


    5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I JEJ CZAS

    Każde złożone zamówienie potwierdzone jest poprzez pocztę e-mail. Również tą drogą przekazywane są informacje o zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (w przypadku przedpłaty) oraz o wysyłce towaru. Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest od poniedziałku do soboty.

    W przypadku problemów z dostępnością zamawianego towaru, kupujący zostanie o tym poinformowany telefonicznie - określony zostanie termin jego dostarczenia.

    Jeśli kupujący nie wyrazi zgody na oczekiwanie na towar, ma możliwość rezygnacji z zamówienia.

    Wycena i czas realizacji zamówień indywidualnych (np. wysyłek zagranicznych) ustalane będą każdorazowo z zamawiającym.


    6. KOSZTY WYSYŁKI I DOSTAWA TOWARÓW

    Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Koszty te mogą ulegać zmianom. Koszt przesyłki jest ważny w momencie złożenia zamówienia. Zamówiony towar dostarczany jest przez Pocztę Polską lub wybranego przez kupującego kuriera.

    Koszty wysyłki są zależne od rodzaju i wagi paczki.

     

    Zamówiony towar można również odebrać osobiście odwiedzając sklep firmowy SEXIFLEXI  do czego serdecznie namawiamy !


    7. ZWROTY I REKLAMACJE

    Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2002r. o ochronie praw konsumenta, klient może zrezygnować towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany, kopiowany lub nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. CDR s.c. gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Pieniądze zostaną przelane na wskazane konto klienta lub na wyraźne życzenie klienta wysłane przekazem pocztowym. Klient samodzielnie pokrywa koszty odesłania sprawnego towaru

    W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie wadliwego towaru do naszego sklepu - nie przyjmujemy jednak żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli nie będzie możliwości wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy, zwrócimy zamawiającemu wartość reklamowanego towaru. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.

    Złożone zamówienie może być anulowane tylko poprzez przesłanie odpowiedniej informacji na podany poniżej adres e-mail:
    sklep@sexiflexi.com.pl
    Z wpisanym w temacie wiadomości zwrotem:"ANULOWANIE ZAMÓWIENIA".

    Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane (klient nie otrzymał potwierdzenia ich realizacji).


    8. PARAGONY I FAKTURY

    Do każdego zakupu otrzymasz od nas paragon fiskalny, bądź fakturę VAT. Klient pragnący otrzymać fakturę VAT, musi wybrać tę opcję podczas zakupu, wypełniając właściwe pola formularza danymi firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura.


    9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH / POLITYKA PRYWATNOŚCI

    Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z pó1n. zm.) dane osobowe klienta zostaną wprowadzone do bazy danych CDR s.c. wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz kontaktu z Klientem i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia.

     

    Powyższe dotyczy również adresów poczty e-mail osób zapisanych do Newslettera.


    10. ZMIANY W REGULAMINIE

    CDR s.c.zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w niniejszym regulaminie bez wcześniejszego o tym informowania.